მათემატიკა
მიზანი:
1) მოსწავლეები ამოიცნობენი მათში გეომეტრიულ ფიგურებს;
2) აღწერენ გეომეტრიულ ფიგურებს წვეროებისა და გვერდების რაოდენობის მიხედვით. ამასთან, ტერმინოლოგიის კარგ ცოდნასაც უნდა ამჟღავნებდნენ და ფიგურათა სახელებსაც მკაფიოდ გამოთქვამდნენ.
3) დაასახელონ საგნები და აღნიშნონ მათში გამოყენებული ფიგურები (რაოდენობა, ფერი, )
4) თავადაც გააკეთონ მსგავსი ნიმუში.
გეომეტრიული ფიგურებით ააწყვე სხვადასხვა საგანი. რესურსი:
P.S. ხვალისთვის ეს ყველაფერი
წამოიღე სკოლაშიც და აქაც გავაკეთოთ
|
ამოცანა: |
როცა მაგიდიდან 3 წიგნი აიღეს , მაგიდაზე კიდევ დარჩა 10 წიგნი . რამდენი წიგნი ყოფილა მაგიდაზე თავდაპირველად? |
- ზეპირი ვარჯიში, 3-ის მიმატება-გამოკლება 20-ის ფარგლებში!
Комментариев нет:
Отправить комментарий
კომენტარის გაკეთებისთვის ,,პროფილში" ანუ აქ"Комментариев нет:" - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!
სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!