понедельник, 14 марта 2016 г.

15-03-16

მათემატიკა
მიზანი: 
1) მოსწავლეები ამოიცნობენი მათში გეომეტრიულ ფიგურებს;

2)  აღწერენ  გეომეტრიულ ფიგურებს  წვეროებისა და გვერდების რაოდენობის მიხედვით. ამასთან, ტერმინოლოგიის კარგ ცოდნასაც უნდა ამჟღავნებდნენ და ფიგურათა სახელებსაც მკაფიოდ გამოთქვამდნენ.

3) დაასახელონ საგნები და აღნიშნონ მათში გამოყენებული ფიგურები (რაოდენობა, ფერი, )
4) თავადაც გააკეთონ მსგავსი ნიმუში.


გეომეტრიული ფიგურებით
ააწყვე სხვადასხვა საგანი.


რესურსი: 
  1. ფერადი ქაღალდები;
  2. მაკრატელი ;
  3. წებო;
  4. ფანქარი;
  5. სახაზავი;
  6. ს/დ-ის რვეული.

P.S. ხვალისთვის ეს ყველაფერი 

წამოიღე სკოლაშიც და აქაც გავაკეთოთ
მოსწავლის რვეულში ___51-52




ამოცანა:
როცა მაგიდიდან 3 წიგნი აიღეს ,
მაგიდაზე კიდევ დარჩა 10 წიგნი .
რამდენი წიგნი ყოფილა მაგიდაზე
თავდაპირველად?

  • ზეპირი ვარჯიში, 3-ის მიმატება-გამოკლება 20-ის ფარგლებში!

და ბოლოს  მათემატიკური თამაში   
მაუსით მიიტანე საჭირო ნიშანი ვაგონებს შორის

Комментариев нет:

Отправить комментарий

კომენტარის გაკეთებისთვის ,,პროფილში" ანუ აქ"Комментариев нет:" - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!