пятница, 4 декабря 2015 г.

07.12..15

4+1       7-7      4+3
5-2        9-2      8+1
5+2      10-1     6-3
სახელმძღვანელოში გვ. 107.
მათემატიკა___ სახელმძღვანელოდან__. გვ.107, ეს ამოცანები ზეპირად სააზროვნოა...
პატ.მშობლებო, რადგანაც ამ ასაკში ზოგადად უჭირთ წარმოსახვით რაიმეს გასცენ პასუხი , შეგვიძლია ჩავატაროთ პატარა პრაქტიკული " ვარჯიში" ამოცანის ამოსახსნელად _ გამოვიყენოთ ჩხირები , ფანქრები, თუნდაც ვაშლები , ან მანდარინები :) ნებისმიერი ნივთი ... საქმე კიდევ იმაშია , რომ შეიძლება ბავშვმა პასუხი გასცეს ამოცანის შეკითხვას , მაგრამ , ვერ მოახერხოს ჩანაწერის გაკეთება , თუ პატარა სქემას გავაკეთებთ , ვგულისხმობ მშობლის დახმარებით, სავარაუდოდ მიხვდება საბოლოოდ როგორ ჩაწეროს "ამოხსნა".
რადგანაც 8 ვაშლი იყო სულ ორ თეფშზე და გათანბრდა რაოდენობა 2 ცალის მეორე ტეფშზე გადადების შემდეგ , ჩვენ უნდა დავაბრუნოთ ის ორი ვაშლი უკან , ანუ რომელ თეფზეც იდო , გამოდის , რომ 4+2 და გახდა ისევ 6.
თუ პირველ თეფშზე 6 ყოფილა , მაშინ გამოდის რომ მეორეზე ყოფილა 2 , რადგან 6 და 2 სულ არის 8.
ჩანაწერიც ასე იქნება: 4+2=6 8-6=2, ან 4-2=2
 გთავაზობთ ნიმუშს
შეგიძლიათ სხვანაირადაც გააკეთოთ :) ე.წ. სქემა 



დასახაზად _ სამკუთხედი და კვადრატი

1 комментарий:

  1. მე და ანას მთელი მსჯელობები გვქონდა ამ ამოცანებთან დაკავშირებით და მთელი მსჯელობები ასე გვიწერია მგონი რვეულშიც :D

    ОтветитьУдалить

კომენტარის გაკეთებისთვის ,,პროფილში" ანუ აქ"Комментариев нет:" - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный , შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
>>კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი!!!

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!